Kontakta oss
Din Tur Kundcenter
Du når oss på tel 0771-100 110. Vi har öppet dygnet runt, året om (tonval 1 efter Västernorrland). Du kan också kontakta oss via e-post på adressen kundservice@dintur.se
Kontakta vårt kundcenter för frågor kring tidtabeller, biljetter, trafikstörningar, ersättning vid förseningar mm.
Hjälp med ersättningsärenden
Du söker ersättning vid försening i första hand via digitala formulär här på webbplatsen. Information om ersättning vid försening samt formulär hittar du här.
Har du funderingar gällande ersättning vid försening kan du även nå oss på telefonnummer 0771-100 110 på tisdagar, knappval 3, kl 9.00 – 10.00 eller torsdagar kl 9.00 – 10.00.
Lämna synpunkter
Det är väldigt värdefullt för oss att få in synpunkter och förslag på förbättringar. Lämna helst dina synpunkter via våra digitala formulär här på webbplatsen.
Lämna synpunkt om bussar, ombordpersonal, hållplatser, tidtabeller, priser, biljetter etc.
Lämna synpunkt om färdtjänst eller sjukresor.
Du kan även lämna synpunkter via telefon. Då ringer du på telefonnummer 0771-100 110, knappval 3, på tisdagar kl 9.00 – 10.00 eller torsdagar kl 9.00 – 10.00.
Adresser och organisationsnummer
- Växel: tel 0775-50 77 70. Växeln har öppet kl 9.00 – 11.00.
- Postadress: Din Tur, Box 143, 841 22 Ånge
- Skicka e-post till myndighetens officiella brevlåda via e-postadressen registrator@dintur.se
- Organisationsnummer: 222000-2923
Personal
Här finns kontaktuppgifter till myndighetens ledningsgrupp och övrig personal.
Presskontakt (för journalister)
Vår presskontakt nås under vardagar 08:00 -16:00.
- Christin Borg, tel. 072-141 89 28 eller christin.borg@dintur.se