Kontakta oss
Vem du ska kontakta beror på vilket ärende du har. Här hittar du kontaktuppgifter till olika funktioner hos oss.
Vem du ska kontakta beror på vilket ärende du har. Här hittar du kontaktuppgifter till olika funktioner hos oss.
Vi svarar på frågor om biljetter, tider, priser, appen och bokning av kompletteringstrafik. Om du ringer andra tider med sådana frågor kan vi be dig att återkomma nästa dag.
E-post: kundservice@dintur.se
Har du en fråga om en pågående resa, vill veta varför din buss inte har kommit. Då hjälper vi dig under de tider Din Tur har bussar i trafik.
Under dessa tider kan du få hjälp med bokning, förbokning och avbokning av resa, frågor om redan bokad resa, trafikstörningsinformation och övriga frågor.
Utanför dessa tider kan du få hjälp med direktbokning och avbokning av resa som inte kan vänta till telefontiden ovan samt frågor om pågående resa.
Under dessa tider kan du få hjälp med bokning, förbokning och avbokning av resa, frågor om redan bokad resa, information om trafikstörningar och övriga frågor.
Utanför dessa telefontider kan du få hjälp med direktbokning och avbokning av resa som inte kan vänta till telefontiden ovan samt frågor om pågående resa.
Du söker ersättning vid försening i första hand via digitala formulär här på webbplatsen.
Information om ersättning vid försening samt formulär hittar du här.
Har du funderingar gällande ersättning vid försening kan du även nå oss via telefon: 0771-100 110 (knappval 3).
Det är väldigt värdefullt för oss att få in synpunkter och förslag på förbättringar. Lämna helst dina synpunkter via våra digitala formulär här på webbplatsen.
Det är alltid tråkigt och jobbigt att glömma kvar något på bussen. Vem du ska kontakta för att få hjälp beror på var du har rest. Här nedan finns de kontaktuppgifter du behöver.
Vår presskontakt nås under vardagar klockan 8.00 -16.00.
Christin Borg, telefonnummer 072-141 89 28 eller e-post christin.borg@dintur.se.