Kontakta oss

Din Tur Kundcenter

Kontakta vårt kundcenter för frågor kring tidtabeller, biljetter, trafikstörningar, ersättning vid förseningar mm.

Du når oss på tel 0771-100 110. Vi har öppet dygnet runt, året om. Du kan också kontakta oss via e-post på adressen kundservice@dintur.se

Hjälp med ersättningsärenden

Du söker ersättning vid försening i första hand via digitala formulär här på webbplatsen. Information om ersättning vid försening samt formulär hittar du här.

Du kan även få personlig service via telefon. Då ringer du på tel 0690 – 76 40 89 under telefontiden tisdagar kl 9.00 – 10.00 samt torsdagar kl 9.00 – 10.00.

Lämna synpunkter

Det är väldigt värdefullt för oss att få in synpunkter och förslag på förbättringar. Lämna helst dina synpunkter via våra digitala formulär här på webbplatsen.
Lämna synpunkt om bussar, ombordpersonal, hållplatser, tidtabeller, priser, biljetter etc.
Lämna synpunkt om färdtjänst eller sjukresor.

Du kan även lämna synpunkter via telefon. Då ringer du på tel 0690 – 76 40 89 under telefontiden tisdagar kl 9.00 – 10.00 samt torsdagar kl 9.00 – 10.00.

Presskontakt

Hans Fälldin (administrativ chef )

Tel: 070-190 38 80

E-post: hans.falldin@dintur.se

Adresser och organisationsnummer

Besöksadress: Viktoriagatan 16, 872 35 Kramfors

Växel: tel 0612-841 00. Öppet kl 9.00 – 11.00.

Postadress: Box 114, 872 23 Kramfors

Skicka e-post till myndighetens officiella brevlåda via e-postadressen registrator@dintur.se

Organisationsnummer: 222000-2923

Personal

Här finns kontaktuppgifter till myndighetens ledningsgrupp och övrig personal.