DinTur.se

Kollektivtrafikmyndigheten i Västernorrland

  • Res inom länet

  • Res i hela Sverige

Sök

  • Res inom länet

  • Res i hela Sverige

Sökresultat

Publicerad: 2013-01-25
7 träffar på * i urvalet Kundservice.

Kundservice

Kontakt Din Tur kundcenter når du på tfn 0771- 100 110. Du kan även nå oss via e-post.  Ersättning vid försening  Mer än 20 minuter sen på grund av oss? Så här gör du för att bli kompenserad...

Hittegods

Kramfors, Sollefteå, Härnösand, Linje 201, Timrå,  Liden, Nordvästra, Ånge, Långsele, Graninge, Linje 331,  Bredbyn, Husum, Björna, Tvärflöjten,  Nora, Veda, Lunde Bussgods Telefon: 076...

Registrera ditt reskort

Varför ska jag registrera mitt reskort? Borttappade eller trasiga kort Om du tappar bort ditt reskort eller om kortet går sönder kan vi återskapa kortet till dig. Vi återskapar bara kort som är regist...

Ersättning vid försening

Om du trots våra ansträngningar ändå blir försenad mer än 20 minuter till din destination blir du kompenserad genom vår förseningsersättning. Återbetalning av biljettpriset sker enligt nedan:   L...

Ersättning vid försening - Norrtåg

Ansökan om ersättning vid föreningar på resor med Norrtåg görs via Norrtågs hemsida.

Ersättning vid försening - Resplus

Vill du söka ersättning för försening på resa med Resplusbiljett gör du det via Samtrafikens hemsida .

Återbetalning av reskort/Borttappade kort

Återbetalning av reskort Vi kan återlösa din reskassa eller 30-dagars periodkort där perioden på 30-dagar inte börjat användas. Från 1 januari 2019 sker återlösen mot en administrativ avgift på 75 kr ...
DelaDela